Thursday, October 11, 2007

ما موفق شدیم

اطلاعیه شماره ١٣
این تیتر اطلاعیه ای است که کارگران نیشکر هفت تپه امروز ١٩ مهرماه یک روز پس از پایان اعتصاب خود منتشر کرده اند. کارگران نیشکر در این اطلاعیه تاکید کرده اند که حق خود میدانند که هرهفته مجمع عمومی خود را برگزار کنند و درمورد مسائل مختلف خود بحث کنند و تصمیم بگیرند. در این اطلاعیه آمده است: "برای اینکه خواستهایمان را پیگیری کنیم، برای اینکه نگذاریم دوباره دستمزد ما را به عقب بیندازند، اخراجمان نکنند و نمایندگان دلسوزی که سخنگویان ما بودند را زیر فشار نگذارند هرهفته جمع می شویم و در مورد وضعیت خود و مسائل فوری کارمان تصمیم می گیریم. ما هر هفته روزهای پنجشنبه ساعت ١ تا ٢ جمع خواهیم شد و این را حق مسلم خود، تشکل واقعی خود می دانیم".
حزب کمونیست کارگری از این اقدام کارگران نیشکر عمیقا پشتیبانی میکند و آنرا مهمترین ابزار مقابله کارگران با توطئه ها و فشارهای بعد از اعتصاب و برای پیگیری سایر مطالبات آنها میداند و همه مراکز کارگری را به اتخاذ تصمیم مشابه، به پیوستن به این حرکت و حمایت از اقدام و ابتکار کارگران نیشکر هفت تپه فرامیخواند.

زنده باد کارگران نیشکر هفت تپه
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
١٩ مهرماه ١٣٨٦، ١٣ اکتبر ٢٠٠٧


اطلاعیه کارگران نیشکر هفت تپه
١٩ مهرماه
ما موفق شدیم
دو هفته مبارزه ما به موفقیت های خوبی رسید .
اتحاد ما رمز پیروزی ماست
.
حقوق شهریور را دریافت کردیم اما برای باقی طلب های ما وعده ١٥ روز دیگر را داده اند. برای اینکه خواستهایمان را پیگیری کنیم، برای اینکه نگذاریم دوباره دستمزد ما را به عقب بیندازند، اخراجمان نکنند و نمایندگان دلسوزی که سخنگویان ما بودند را زیر فشار نگذارند هرهفته جمع می شویم و در مورد وضعیت خود و مسائل فوری کارمان تصمیم می گیریم.
ما هر هفته روزهای پنجشنبه ساعت ١ تا ٢ جمع خواهیم شد و این را حق مسلم خود، تشکل واقعی خود می دانیم.
کارگران نیشکر هفت تپه
١٩ مهر ١٣٨٦

1 comment:

Anonymous said...

سلام

ممنون وبلاگ خوبی داری .

به تازگی چند تا کلیپ نایاب تو وبلاگمون قرار دادیم .
برای دانلود کلیپ ها سری به وبلاگ ما بزنید .

در صورتی که مایل به تبادل لینک هستی با ما تماس بگیر .

وبلاگ جوانان مبارز
www.emrali.coo.ir