Thursday, October 4, 2007

از مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه و کشت و صنعت کارون حمایت کنید

کارگران سراسر کشور
دانشجویان
معلمان
زنان، جوانان، مردم آزادیخواه


از مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه و کشت و صنعت کارون حمایت کنید


٤٠٠٠ کارگر نیشکر هفت تپه چندین روز است در حال اعتصاب و برپائی تجمعات اعتراضی هستند تا حقوق حقه خود را از حلقوم کارفرما بیرون بکشند. سه ماه دستمزد ناچیزشان توسط کارفرما بالاکشیده شده، مزایای دو سال گذشته به آنها پرداخت نشده، طبقه بندی مشاغل به اجرا درنیامده، خانه های سازمانی به کارگران داده نشده، و حتی برق خانه بعضی از کارگران بدلیل عدم پرداخت هزینه توسط اداره آب و برق قطع شده است.
١٢٠٠٠ کارگر کشت و صنعت کارون نیز دو ماه است دستمزدشان پرداخت نشده است و در حال اعتراض به این اجحاف و زورگوئی و دزدی آشکار هستند. پاسخ حکومت سرمایه داران سرکوب و دستگیری و تهدید است. نشان دادن وزارت اطلاعات و سپاه پاسدار و بسیج و درهای زندان است.

مبارزه کارگران کشت و صنعت کارون و نیشکر هفت تپه باید پیروز شود. پیروزی آنها پیروزی همه مردم است. پیروزی همه کارگران و معلمان و مردم زحمتکش است. مبارزه آنها شایسته حمایت گرم همه شما در سراسر کشور است. بهر شکل که میتوانید از مطالبات کارگران نیشکر و کشت و صنعت که مطالبه همه کارگران در سراسر کشور است حمایت کنید. حمایت و همبستگی ما، پشتوانه کارگران این مراکز است و نقش مهمی در موفقیت مبارزه آنها دارد. از مطالبات آنها حمایت کنید. اقدام نیروهای سرکوب را محکوم کنید. خواهان پایان دادن به دستگیری و تهدید و اذیت و آزار کارگران شوید.

زنده باد همبستگی با کارگران کشت و صنعت کارون و کارگران نیشکر هفت تپه

حزب کمونیست کارگری ایران
١١ مهرماه ١٣٨٦، ٣ اکتبر ٢٠٠٧

No comments: