Thursday, October 4, 2007

اعتصاب کارگران هفت تپه پنجمین روز خود را پشت سر گذاشت

اطلاعیه شماره ٥
اعتصاب کارگران هفت تپه پنجمین روز خود را پشت سر گذاشت

اعصتاب کارگران نیشکر هفت تپه پنجمین روز خود را با موفقیت و متحدانه پشت سر گذاشت. قرار بود امروز نیز کارگران دست به تجمع بزنند اما تجمع خود را به فردا پنجشنبه موکول کردند.

تحت فشار اعتصاب و تجمعات اعتراضی، مدیریت قول داده است که فردا پنجشنبه یکماه طلب کارگران را پرداخت کند. اما مدیریت در تلاش است از این مساله برای ایجاد تفرقه در میان کارگران استفاده کند. کارگران را تهدید کرده است که هرکس فردا سر کار حاضر نباشد غیبت میخورد. کارگران اما مصممند به اعتصاب و تجمعات اعتراضی خود برای تحقق همه خواستهای خود و دریافت همه طلب های خود ادامه دهند. کارگران نیشکر تاکنون همه ترفندهای جمهوری اسلامی و کارفرما و مدیریت برای مرعوب کردن و ایجاد تفرقه در میان آنها را خنثی کرده اند.

حزب کمونیست کارگری از کارگران نیشکر میخواهد که اتحاد خود را هرچه بیشتر مستحکم کنند. در حال حاضر کارگران در موقعیت بسیار قدرتمندی برای تحمیل همه خواستهای خود به کارفرما و مدیریت هستند. نگذارید کوچکترین خللی در اتحاد شما و اراده شما برای به کرسی نشاندن خواستهای بحقتان وارد کنند. برگزاری مجمع عمومی همه روزه مناسبترین ابزار اتحاد کارگران و تصمیم گیری جمعی و برنامه ریزی برای تداوم اعتراض و خنثی کردن توطئه های دولت و کارفرما است.

حزب همه مراکز کارگری و مردم خوزستان و سراسر کشور را به همبستگی با کارگران نیشکر هفت تپه فرامیخواند. این مبارزه باید پیروز شود. پیروزی این مبارزه فقط پیروزی کارگران نیشکر هفت تپه نیست، پیروزی کل طبقه کارگر و همه مردم آزادیخواه است. پیروزی کارگران نیشکر راه را بر پیروزی سایر مراکز کارگری و شکست سیاست های سرکوبگرانه و ضدانسانی رژیم باز میکند. با تمام قوا از کارگران نیشکر حمایت کنید.

زنده باد همبستگی مبارزاتی میان کارگران و بخشهای مختلف مردم
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
١١ مهرماه ١٣٨٦، ٣ اکتبر ٢٠٠٧

No comments: