Thursday, October 11, 2007

یازدهمین روز اعتصاب در نیشکر هفت تپه

اطلاعیه شماره ١١
سه شنبه ١٧ مهرماه
اعتصاب در نیشکر هفت تپه ادامه دارد. امروز مدیر عامل تلاش کرد که کارگران را با وعده سر کار بفرستد اما کارگران همچنان به اعتصاب ادامه دادند. مدیر عامل امروز به کارگران قول داد که فردا بقیه حقوق معوقه پرداخت میشود اما کارگران اعلام کردند تا پرداخت نشود اعتصاب ادامه خواهد یافت. درصورتی که فردا حقوق معوقه پرداخت شد کار را شروع میکنیم در غیراینصورت به اعتصاب ادامه میدهیم. و بدینترتیب عزم خود را برای نپذیرفتن قول و قرارهائی که بارها از جانب کارفرماها و مسئولین دولتی اعلام میشود اما به آن وفا نمیشود، نشان دادند.
کارگران بعلاوه به مدیر عامل برای پرداخت پاداش ها عقب افتاده ١٥ روز مهلت دادند و اعلام کردند چنانچه ظرف ١٥ روز پاداشها پرداخت نشود مجددا اعتصاب را از سر خواهند گرفت.
کارگران نیشکر این تصمیمات را طی بیانیه کوتاهی به افکار عمومی اطلاع دادند و از همه آنها که از مبارزه کارگران حمایت کرده اند قدردانی کردند.
حزب کمونیست کارگری کارگران را به برپائی هرروزه مجمع عمومی فرامیخواند. مجمع عمومی مهمترین ظرف اتحاد میان کارگران، خنثی کردن توطئه ها و تهدیدها، و مهمترین ابزار دخالت توده کارگر در تصمیم گیری بر سر مبارزه و خواستهای خود میباشد. مجمع عمومی پایه و اساس هر تشکل واقعا کارگری است. این حق کارگران است که آزادانه و در ساعات کاری بتوانند مرتبا مجمع عمومی خود را تشکیل دهند و درمورد مسائل و مشکلات و راه حل ها به بحث و تبادل نظر بنشینند و بطور جمعی تصمیم گیری کنند. این فاکتور مهمی در تحکیم اتحاد میان کارگران و متشکل شدن کارگران است.

زنده باد همبستگی مبارزاتی میان کارگران و بخشهای مختلف مردم
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
١٧ مهرماه ١٣٨٦، ٩ اکتبر ٢٠٠٧

No comments: