Sunday, October 21, 2007

كنفدراسيون بين المللي اتحاديه هاي كارگري بار دیگر خواستار آزادی فوری منصور اسانلو و ابراهیم مددی شد!


گاى رايدر٬ دبیر كنفدراسيون بين المللي اتحاديه هاي كارگري (ITCU)٬ که ۱۶۸ میلیون عضو دارد طی نامه ای به تاریخ ۱۹ اکتبر به احمدی نژاد٬ جمهوری اسلامی را بخاطر اذیت و آزار فعالین کارگری شدیدا محکوم کرد۔ در این نامه به این خبر اشاره شده است که منصور اسانلو بدلیل محروميت از دسترسي به معالجات پزشكي در زندان٬ بينايى یکی از چشمان خود را از دست داده است۔ گای رایدر در این باره به احمدی نژاد نوشته است که: "ما مسئولین زندان اوین و حکومت شما را مسئول مستقیم این ضایعه می دانیم۔" در بخش دیگری از این نامه آمده است:

"ما از شما می خواهیم که مقرر کنید تا منصور اسانلو بدون قید و شرط فورا آزاد شود و همچنین تضمین کنید که ایشان از معالجات پزشکی مورد نیاز برخوردار شود۔ همچنین از شما می خواهیم که ابراهیم مددی و همه کسانی که بخاطر فعالیت بحق اتحادیه ای در زندان بسر می برند را تا قبل از صدمات بیشتر آتی آزاد نمائید!"

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۲۰ اکتبر ۲۰۰۷، ۲۸ مهر ۸۶

متن ترجمه کامل این نامه به قرار زیر است:
منصور اسانلو از معالجات فوری پزشکی محروم است!
مورخ ۱۹ اکتبر ۲۰۰۷
آقای رئیس جمهور٬

كنفدراسيون بين المللي اتحاديه هاي كارگري (ITCU) به نمایندگی از ۳۰۵ اتحادیه کارگری با مجموعا ۱۶۸ میلیون عضو در ۱۵۳ کشور و سرزمین٬ از این که منصور اسانلو٬ رئیس اتحادیه کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه٬ در اثر محرومیت از معالجات پزشکی لازم ٬بینایی یکی از چشمانش را از دست داده است٬ بشدت برافروخته است!

چشمان منصور اسانلو زمانی که وی در سال ۲۰۰۵ مورد تهاجم نیروهای امنیتی حکومت قرار گرفت٬ آسیب دید۔ علیرغم هشدار پزشکی در زندان اوین مبنی برکور شدن منصور اسانلو در صورت عدم دسترسی به معالجات فوری پزشکی٬ وی تحت مراقبت پزشکی قرار نگرفت۔ ما مسئولین زندان اوین و حکومت شما را مسئول مستقیم از دست رفتن بینایی یکی از چشمان منصور اسانلو می دانیم۔

كنفدراسيون بين المللي اتحاديه هاي كارگري (ITCU) به حکومت شما بارها نسبت به اذیت و آزار منصور اسانلو و دیگر فعالین اتحادیه ای اعتراض کرده است که تا کنون نتیجه ای نداشته است۔ جمهوری اسلامی ایران هم بعنوان عضوی از پیمان بین المللی حقوق مدنی و سیاسی (ICCPR) و هم بعنوان عضوی از سازمان بین بین المللی کار (ILO) مداوما تعهدات بین المللی خود مبنی بر رعایت آزادی اجتماع و تشکل را زیرپاگذاشته است۔

ما از شما می خواهیم که مقرر کنید تا منصور اسانلو بدون قید و شرط فورا آزاد شود و همچنین تضمین کنید که ایشان از معالجات پزشکی مورد نیاز برخوردار شود۔ همچنین از شما می خواهیم که ابراهیم مددی و همه کسانی که بخاطر فعالیت بحق اتحادیه ای در زندان بسر می برند را تا قبل از صدمات بیشتر آتی آزاد نمائید!
با احترام
گاى رايدر- دبیر ITCU
رونوشت به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران

No comments: