Monday, May 26, 2008

گزارش برگزاری میز اطلاعاتی در حمایت از مبارزات کارگران هفت تپه در فرانکفورت


در تاریخ شنبه 24 ماه مه واحد فرانکفورت حزب کمونیست کارگری ایران در دفاع از مبارزات کارگران هفت تپه اقدام به برپایی میز اطلاعاتی در مرکز شهر کرد.
فعالین حزب برای مدت 4 ساعت اقدام به پخش اطلاعیه های حزب در مورد مبارزات کارگران هفت تپه و ضرورت دفاع از آزادی کارگران دستگیر شده در جریان مبارزات جاری کارگران کردند.

همچنین لیست جمع آوری امضا در دفاع ازآزادی کارگران هفت تپه و محکومیت جمهوری اسلامی در سرکوب مبارزات کارگران در کنار میز اطلاعاتی در جریان بود و مراجعه کنندگان به میز ضمن بحث با فعالین حزب در این مورد، لیست حمایت از آزادی کارگران دستگیر شده را امضا می کردند.

یکی دیگر از موضوعاتی که در مورد آن اطلاع رسانی می شد، موضوع اخراج رژیم جمهوری اسلامی از سازمانی جهانی کار و توضیح ضرورت این امر و اینکه جمهوری اسلامی به عنوان رژیمی که کارگران را سرکوب می کند و کارگران ایران حق تشکل نداشته و هر نوع مبارزه کارگران وحشیانه از طرف حکومت سرکوب می شود، بود. در همین رابطه اطلاعیه ها و فراخوان ها حزب برای اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار در میان مردم پخش شد.

لازم به توضیح است که میزهای اطلاعاتی و نمایشگاههای عکس واحد فرانکفورت هر هفته در مرکز شهر برگزار می شود.این برنامه ها با استقبال خوب مردم مواجه شده است.



تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری ایران- فرانکفورت
26 مه 2008

No comments: