Thursday, May 8, 2008

اتحادیه ساختمان، جنگل، معدن و انرژی استرالیا خواهان آزادی شیت امانی، حمید اطهری، آرام ابراهیم، طاها آزادی و جوانمیر مرادی شد

پیتر مکللند رئیس استانی اتحادیه نیو سات ولس به نمایندگی از جانب 28000 عضو اتحادیه ساختمان، جنگل، معدن و انرزی با ارسال نامه ای به خامنه ای، محمود احمدی نزاد،محمود هاشمی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در استرالیا، نسبت به رفتار جمهوری اسلامی ایران با برگزارکنندگان اول مه و دستگیری کارگران، اعتراض کرد.

وی در این نامه تاکید کرد که اول ماه مه در سراسر جهان جشن بر پا میشود و مطالبات و مبارزات کارگران در سراسر جهان را برسمیت میشناسد. پیتر مکلند در پایان اضافه میکند که : ما نمایندگان کارگران و انترتاسیونالیست ها از شما آزادی فوری همه کارگران را بدون ایجاد هیج ترس و دلهره و خشونت بیشتر علیه آنان و یا کسانی دیگری که در اول ماه می در ایران دستگیر شده اند، مطالبه می کنیم.

حزب کمونیست کارگری ایران تلاش های بین المللی در حمایت از کارگران ایران را ارج مینهد و برای گسترش این حمایت ها تلاش خواهد کرد و همگان را به تقویت کارزار جهانی قدرتمند در حمایت از کارگران ایران، فرامیخواند.

رفتار جمهوری اسلامی نسبت به کارگران باید با عکس العمل وسیع بین المللی پاسخ گیرد. جمهوری اسلامی ایران باید بخاطر رفتار وحشیانه با مردم از مجامع بین المللی طرد و منزوی گردد. نمایندگان رژیم جمهوری اسلامی ایران از سازمان جهانی کار، آی ال او، باید اخراج شوند.


زنده باد همبستگی جهانی با کارگران ایران
کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
جمهوری اسلامی باید از آی ال او اخراج گردد

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
8 مه 2008 ، 19 اردیبهشت 87




متن نامه اعتراضی اتحادیه ساختمان، جنگل، معدن و انرزی

خطاب به خامنه ای، محمود احمدی نژاد، محمود هاشمی رئیس قوه قضاعیه و سفیر ایران در استرالیا

7 مه 2008

عالیجنابان

من از طرف اتحادیه اتحادیه ساختمان، جنگل، معدن و انرزی برایتان می نویسم. این اتحادیه 28000 کارگر ساختمانی در بخش ساختمان استان نیو سات ولس را نمایندگی می کند. این واحد از اتحادیه در تمام اموراتی که به حقوق بشر و حقوق کارگران در سراسر دنیا مربوط می شود، فعالانه علاقه نشان می دهد. ما مایلیم نگرانی عمیق و جدی خود را در مورد سرگذشت و سلامتی افراد زیر ابراز داریم:

اقای حمید اطهری و آرام ابراهیم خاص کسانی که در اشنویه کردستان دستگیر شده اند
اقای طاها آزادی و جوانمیر مرادی کسانی که دستگیر شده و بعد برای بازجویی به زندان وزارت اطلاعات برده شده و بعد به اداره اطلاعات بوشهر انتقال داده شدند
اقای امانی کسی که در روز قبل از اول ماه می دستگیر شده و کارگر اخراجی کارخانه نساجی کردستان است

و همینطور محدود کردن همه کارگران در روز اول ماه می

ما بویزه نسبت به گزارشاتی که خبر این را می دهد که اقای مرادی از استفاده از عینک و داروهای خود محروم خواهد بود، خشمگین هستیم این با تمام مصوبات و حقوق بین المللی انسان مغایرت دارد

ما محترما به شما یاداور می شویم که اول ماه می روزی است که در سراسر دنیا جشن گرفته می شود و یک روز بین المللی است که مطالبات و مبارزات کارگران در سراسر دنیا را برسمیت می شناسد و روزی است که صلح و تفاهم را تبلیغ می کند. اساسا، روز اول ماه می هیج حدود جغرافیایی، مذهبی و سیاسی را نمی شناسد.

ما نمایندگان کارگران و انترتاسیونالیست ها از شما آزادی فوری همه کارگران را بدون ایجاد هیج ترس و دلهره و خشونت بیشتر علیه آنان و یا کسانی دیگری که در اول ماه می در ایران دستگیر شده اند، مطالبه می کنیم

ما همینطور برسمیت شناختن حقوق انسانی و حقوق اتحادیه ای همه کارگران در ایران را مطالبه می کنیم.


ارادتمند شما
پیتر مکللند
رئیس استان اتحادیه

No comments: