Tuesday, March 4, 2008

تظاهرات(اقدام جهانی در همبستگی با کارگران ايران)

۶ مارس روز اقدام جهانی در همبستگی با کارگران ايران است. فدراسيون جهانی حمل و نقل (آی تی اف)، کنفدراسيوان بين المللی اتحاديه های کارگری (آی ی يو سی) و فدراسيوان اتحاديه های جهانی فراخوان داده اند که در حمايت از حقوق کارگران ايران و برای آزادی منصور اسانلو و محمود صالحی يک اقدام جهانی صورت بگيرد. در کانادا نيز "کنگره کار کانادا" به اين فراخوان پيوسته است و در تورنتو تظاهرات اعلام کرده است.

جمهوری اسلامی در مقابل پيشروی کارگران و مردم آزاديخواه مستاصل شده است و قادر به ارعاب جامعه نيست. اعتراضات وسيع جمعها و مراکز کارگری به شلاق زدن کارگران و در دفاع از آزادی کارگران و دانشجويان زندانی و تظاهرات جوانان در آرياشهر نمونه های گويائی از پاسخ مردم به ارعاب و توحش حکومت اسلامی است. اما رژيم اسلامی راهی جز سرکوب در مقابل خود نميبيند و فقط اتحاد و همبستگی و اعتراض قدرتمند ميتواند به سرکوب رژيم افسار بزند.

اقدام جهانی در همبستگی با کارگران ايران يک حرکت مهم در دفاع از کارگران و مبارزات مردم آزاديخواه در ايران است که لازم است وسيعا مورد پشتيبانی قرار بگيرد. اين اقدام جهانی مبارزه برای آزادی منصور اسانلو و محمود صالحی و کليه دانشجويان و زندانيان سياسی را تقويت ميکند و کارگران را برای پيگيری مطالبات و حقوقشان کمک ميکند. اين حرکت را بايد تقويت کرد.

ما همه مردم آزاديخواه در تورنتو را به شرکت در تظاهراتی که توسط کنگره کار کانادا فراخوان داده شده دعوت ميکنيم. با حضور خود صف اعتراض به سرکوب جمهوری اسلامی و برای آزادی بدون و قيد و شرط کليه کارگران و دانشجويان زندانی و دفاع از حقوق انسانی آنان را تقويت کنيم.

زمان: پنجشنبه ۶ مارس ساعت ۵ بعدازظهر

محل تظاهرات : تورنتو، کوينز پارک (تقاطع کالج و يونيورسيتی)
Queens Park (at College and University(



تشکيلات خارج کشور حزب کمونيست کارگری ايران، واحد شرق کانادا
۲۷ فوريه ۲۰۰۸

No comments: