Tuesday, March 4, 2008

فراخوان به آكسيون - در حمايت از اقدام جهانی در همبستگی با کارگران ايران

فدراسيون جهاني حمل و نقل (آی.تی.اف)٬ کنفدراسيون بين المللي اتحاديه های کارگری (آی.تی.يو.سی) و فدراسيون اتحاديه های جهانی در اقدام مشترکی 6 مارس را روز جهانی در همبستگي با کارگران ايران و براي آزادي منصور اسانلو و محمود صالحي اعلام کرده اند.

اقدام جهانی در همبستگی با کارگران ايران يک حرکت مهم در دفاع از کارگران و مبارزات مردم آزاديخواه در ايران است که لازم است وسيعا مورد پشتيبانی قرار بگيرد. اين اقدام جهانی مبارزه برای آزادی منصور اسانلو ٬ محمود صالحی و کليه دانشجويان و زندانيان سياسی را تقويت و کارگران را برای پيگيری مطالبات و حقوقشان کمک ميکند.

در اين رابطه٬ TUC در انگليس آكسيونى را در مقابل سفارت جمهورى اسلامى ايران فراخوان داده است. تشكيلات حزب كمونيست كارگري در بريتانيا از اين فراخوان كاملا حمايت ميكند و از همه شما مردم آزاديخواه در لندن ميخواهد كه با برافراشتن مطالبات زير در اين آكسيون فعالانه شركت كنيد:

­ ١- آزادي فوري و بدون قيد و شرط منصور اسانلو٬ محمود صالحي٬ دانشجويان دستگير شده و همه زندانيان سياسي. جان محمود صالحي در خطر است و بايد فورا تحت پوشش درماني قرار گيرد.

٢- محكوميت حكومت اسلامي بخاطر صدور احكام جنايتكارانه و قرون وسطائي شلاق عليه كارگران و اجراي اين احكام در مورد كارگران دستگير شده اول مه سنندج . ما خواهان اخراج اين رزيم شلاق و زندان از سازمان جهاني كار آي ال او هستيم.


٣- توقف فشار و تهديد بر روي فعالين کارگري٬ معلمان، زنان و رهبران اعتراضي بخش هاي مختلف جامعه و باطل شدن تمامي پرونده هائى که از سوي اطلاعات رژيم اسلامي براي آنان تشکيل شده است.


٤- حق تشکل٬ حق اعتصاب و آزادي بيان و تظاهرات٬ بايد جزو حقوق پايه اي کارگران و همه مردم به رسميت شناخته شود

تاريخ: پنجشنبه 6 مارس
زمان: 12:30 تا 1:30 بعد از ظهر
مكان: مقابل سفارت جمهورى اسلامى ايران
16 Prince's Gate, London SW7 1PT

تشکيلات خارج کشورحزب کمونيست کارگرى ايران - بريتانيا
3 مارس 2006

No comments: