Thursday, February 28, 2008

جمهوری اسلامی دو فعال کارگری دیگر را هم شلاق زد

صدیق صبحانی به شکنجه گران: این شلاق ها را به طبقه کارگر میزنید

در روزهای اخیر صدیق صبحانی و عباس اندریاری را نیز علاوه بر پرداخت جریمه، شلاق زدند. صدیق صبحانی میگوید به آنها گفتم شلاقی که به من می زنيد، فقط به من زده نمی شود. بلکه اين ۱۰ ضربه شلاق را به طبقه کارگر می زنيد. آنها هيچ چيز نگفتند و عکی العملی هم نشان ندادند.
تاکنون حکم شلاق درمورد ٥ نفر از کارگران، صدیق امجدی، حبیب الله کلکانی، فارس گویلیان، صدیق سبحانی و عباس اندریاری به مورد اجرا گذاشته شده و طبق اطلاعیه ای که "اتحادیه سراسری كارگران اخراجی و بیكار" (www.ettehade.net) روز ٨ اسفند ماه منتشر كرده است، حکم بازداشت طیب چتانی و طیب مولایی نیز جهت اجرای حکم شلاق و جریمه به آنان ابلاغ شده است. اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار اعلام کرده است که اقدامات اعتراضی بیشتری را علیه این عمل قرون وسطائی در دستور خود قرار خواهد داد.

حزب كمونیست كارگری همه مردم اعم از کارگران، زنان، جوانان و همه مردم آزادیخواه را فرامیخواند به هر شکل که میتوانند به این عمل رذیلانه و شنیع جمهوری اسلامی اعتراض کنند. این تازیانه ای به همه مردم است، برای مرعوب کردن جامعه است، برای جا انداختن بیشتر احکام اسلامی قصاص و شکنجه و تحمیل شرایط بدتر به کارگران و همه مردم است و بالاخره برای نجات این حکومت کثیف و جنایتکار است. همبستگی با کارگران محکوم شده و شلاق خورده را باید گسترش داد. حزب از همه کارگران اخراجی و بیکار میخواهد وسیعا به اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار بپیوندند و درمقابل این عمل شنیع رژیم واحدهای این اتحادیه را همه جا تشکیل دهند. باید درمقابل این وحشیگری رژیم جبهه قدرتمندی از همه مردم آزادیخواه ایجاد کرد. این رژیم باید برود و این شلاق زدنها حکم نابودی این رژیم است.

آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
٢٧ فوریه ٢٠٠٨، ٨ اسفند ١٣٨٦

No comments: