Saturday, March 22, 2008

پیام و درخواست فعالین نهادهای جنبش کارگری در خارج از کشور از محمود صالحی

محمود عزیز،
این نامه را به عنوان بخشی از همراهانت برایت می فرستیم تا به این وسیله نگرانی خود را به اطلاعت برسانیم. امروز که این نامه را می فرستیم سه روز از شنیدن خبر اعتصاب غذای تو در زندان می گذرد. خبری که یک بار دیگر دشواریهای عظیم پیش پای جنبشمان در این روزهای سخت را به تلخی به همه ما یادآوری کرد. خبری که شنیدنش سخت بود و امروز هم با گذشت هر روز تحملش دشوارتر می شود.

امیدواریم از ما قبول کنی که همراه تو در اعتراض به بیعدالتی ها و ستمگری های آشکاری که بر تو و همه عزیزان دربند تحت اذیت و آزار وارد می شود، شریکیم و همراه با تو از اقدامی که برای ممانعت از آزادی ات به عمل آمده است به خشم آمده ایم. قصد کسانی که چنین تصمیماتی را می گیرند روشن است. آنها میخواهند جنبش ما را از رهبران خود محروم کنند، آنها میخواهند فعالین جنبش کارگری را در نبردی فرسایشی از پا بیندازند تا نظم سرمایه مختل نشود.
به تو افتخار میکنیم که با چنین شرایط سخت و دشوار، ضعف جسمی و سلامتی از مبارزه علیه بی حقوقی و زور ساکت نبوده و اعتراض کرده و میکنی و توهمی به این نظام و سیستم نداری. جنبش کارگری برای پیشروی و پیروزی به فعالین بیشتری چون تو نیاز دارد.
اگر پاسداران نظم سرمایه اینگونه به تحقیر حق ما برای یک زندگی انسانی می نشینند، اگر آنها روز به روز و لحظه به لحظه در کارخانه و کارگاه و در مدرسه و زندان به تحقیر کارگر می پردازند، در مقابل وظیفه ماست که با نبرد برای زنده ماندن به دفاع از حرمت زندگی برخیزیم. اگر آنها با ابزار سرکوب و فریب قصد سوق دادن ما به ناچیز شمردن زندگی را دارند، در مقابل مائیم که با مبارزه نشان میدهیم که حرمت زندگی را پاس می داریم و راههای حفظ آن را نیز می شناسیم.

محمود عزیز،
هر اندازه که زندگی تو و امثال تو خاری است در چشم مدافعان نظم سرمایه، هر اندازه که محو این زندگی و در هم شکستن آن هدفشان است، به همان اندازه نیز وجود با نشاط و پر طراوت امثال تو، وجود تک تک فعالین جنبش کارگری، این منادیان نظم انسانی آینده، برای همه ما و برای توده زحمتکشان و محرومان مایه امید و افتخار است.

کارگران ایران به همه فعالین صدیقی که امروز خطر زندان و محرومیت را به جان خریده اند نیاز دارند. سلامتی و بودنت، آزادی فوری و بی قید شرطتت، مهمترین خواست ما است.

ما که تا به امروز برای آزادی تو و همه کارگران دربند تلاش کرده ایم، پیمان می بندیم که این مبارزه را با جدیتی باز هم بیشتر ادامه خواهیم داد. روز آزادی تو و تمامی کارگران و همه زندانیان سیاسی نیز فرا خواهد رسید.

انتظار و امید ما این است که با نشاط و نیروی لازم برای ادامه راه دشوارمان دیوارهای زندان را ترک کنی. به عنوان همرزمانت از تو میخواهیم اعتصاب غذای خود را پایان دهی. ادامه اعتصاب غذا وضعیت جسمانیت را بیش از این به مخاطره می اندازد، از یکسو خانواده محترمت و جنبش کارگری ایران به وجود ت نیازمندند، و از سوی دیگر حافظان سرمایه دقیقا همین رامیخواهند که حتی وجود فیزیکی هم نداشته باشیم. باید آرزوی آنان را به یاس تبدیل کرد. به همین دلیل تقاضا میکنیم که با درایتی که دارید، به اعتصاب غذایتان پایان دهید.

زنده باد محمود صالحی

1.کمیته همبستگی با کارگران ایران – استرالیا
kargar_labour@yahoo.com
2.کمیته حمایت از کارگران ایران – تورنتو کانادا
3.کمیته حمایت از کارگران ایران – نروژ
4.جمعی از کارگران پیشرو تبعیدی –
سوئیس Kargar1357@hotmail.com
5.کمیته همبستگی سوسیالیستی با کارگران ایران – فرانسه
6.کانون همبستگی با کارگران ایران – کلن
info_kargari@yahoo.de
7.کانون همبستگی با کارگران ایران – فرانکفورت و حومه kanoonhf_2007@yahoo.de
8.کانون همبستگی با جنبش کارگری ایران – هانوفر
9.کمیته همبستگی با کارگران در ایران – هامبورگ
komitehamburg@yahoo.de
10.کمیته همبستگی کارگران ایران و سوئد – isask@comhem.se
11.گروه همبستگی با جنبش کارگری– برلین berlin_kargari@gmx.de
12.اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران www.etehadbinalmelali.com
13.کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ ( سوئد ) kanounhambastegi@gmail.com
14.انجمن کارگری جمال چراغ ویسی _ ankjch@yahoo.co.uk

No comments: