Tuesday, March 4, 2008

روز بین المللی 6 مارس آزادی فعالین زندانی را به رژیم جمهوری اسلامی تحمیل کنیم!

دو سازمان جهانی / آی تی اف / و / آی تی یو سی / از اتحادیه ها و فدرسیوانهای خود خواسته اند که روز 6 مارس درهمبستگی با کارگران در ایران، خواستار آزادی منصور اسانلو و محمود صالحی شوند. دو فعال کارگری که جرمشان دفاع از حقوق پایه ای کارگران است. دو فعال کارگری که در دست رژیم استثمارگر و ضد کارگر، رژیم شکنجه، اعدام و ترور و جانی جمهوری اسلامی اسیرند، در حالیکه وضعیت جسمی هر دوی آنها وخیم و بحرانی است.

جنبش کارگری ایران، رژیم سرمایه اسلامی را به وحشت انداخته است، فعالین دانشجویی، ایدئولوگهای اسلامی سرمایه ر ا از هر جناح ترسانده اند. فعالین زنان رژیم را به جنون انداخته اند. همبستگی و پشتیبانی از مبارزات در جامعه ایران از همیشه فعالتر شده است. دفاع از این مبارزات در سطح بین المللی نیزهر روز قوی تر میشود. کمتر نهادی را میتوان دید که در مقابل این اجحافات و وحشیگریهای جمهوری اسلامی در ایران اعتراض نکرده باشد. احزاب، سازمانهای کارگری، اتحادیه و سندیکاهای کارگری، نهادها و کانونهای انسان دوست ونیز سازمانهای حقوق بشر، صلیب سرخ، امنستی و ...، بی حقوقی کارگران؛ معلمین، دانشجویان، زنان و کودکان در ایران را محکوم کرده اند و هر روزفعالتر در صحنه جهانی این رژیم را افشا و طرد میکنند. اما جمهوری اسلامی هنوز تسلیم نشده ، فعالین کارگر، دانشجو و زنان را در زندان نگه داشته ، آنها را شکنجه جسمی و روانی کرده وبه قتل می رساند، باید برای تسلیم شدنش کارهای عملی و تعیین کننده تری انجام داد.

یاری رساندن به جلب همبستگی جهانی بیشتر با مبارزات و دفاع از فعالین کارگری در ایران در گرو متشکلتر شدن فعالین کارگری است. تماس و همکاری با سازمانها، اتحادیه و سندیکاهای کارگری بین المللی و دادن خبر و اطلاعات و جلب پشتیبانی وسیعتر و فعالتر آنها ضروری است. با کلوبها و نهادهای کارگری در محل کار و نیز با سازمانها و اتحادیه کارگری سراسری در کشور محل زندگی تماس فعالتربرای دفاع و پشتیبانی از آزادی فعالین کارگری در ایران ضروری تر شده است. درمراسمهایی که سازمانها ونهادهای کارگری فرا میخوانند فعالانه تر شرکت باید کرد و برای شرکت هر چه بیشترافراد، احزاب، سازمانها و دیگر نهادها در 6 مارس کوشید.

باید این رژیم درنده و ضد کارگر را مجبور به آزادی فوری زندانیان سیاسی، فعالین زنان، فعالین دانشجویی و فعالین کارگری کرد. باید این رژیم را به زانو در آورد و کارش را یکسره کرد. اکثریت جامعه ازدست این رژیم جنایتکار در اذیت و آزاراست.

روز 6 مارس 2008 را برای این رژیم و کل دستگاه سرمایه در ایران، به روز سیاه، ننگ و تلخ تبدیل کنیم.

متشکل شویم و سازمانها، کانونها، نهادها و کمیته های همبستگی با جنبش کارگری در ایران را در شهرها و کشورهای محل کارو زندگی ایجاد کنیم.

همه کارگران، اتحادیه ها و سازمانهای کارگری را فرا میخوانیم که در 6 مارس به هر شکل که میتوانند شرکت نموده و از مبارزه و خواست های طبقه کارگر بدفاع برخاسته وخواهان آزادی فوری منصور اسانلو ومحمود صالحی شوند.


علیه رژیم ضد کارگر جمهوری اسلامی
برای ازادی همه زندانیان سیاسی
آزدای فوری منصوراسانلو و محمود صالحی
متحدا به پا خیزیم!
زنده باد همبستگی بین المللی کارگران
مارس 2006
اسفند 1386

1.کمیته همبستگی با کارگران ایران – استرالیا kargar_labour@yahoo.com
2.کمیته حمایت از کارگران ایران – تورنتو کانادا
3.کانون همبستگی با کارگران ایران – نروژ
4.جمعی از کارگران پیشرو تبعیدی –
سوئیس Kargar1357@hotmail.com
5.کمیته همبستگی سوسیالیستی با کارگران ایران – فرانسه
6.کانون همبستگی با کارگران ایران – کلن info_kargari@yahoo.de
7.کانون همبستگی با کارگران ایران – فرانکفورت و حومه kanoonhf_2007@yahoo.de
8.کانون همبستگی با جنبش کارگری ایران – هانوفر
9.کمیته همبستگی با کارگران در ایران – هامبورگ komitehamburg@yahoo.de
10.کمیته همبستگی کارگران ایران و سوئد – isask@comhem.se
11.گروه همبستگی با جنبش کارگری– برلین berlin_kargari@gmx.de
12.اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران www.etehadbinalmelali.com
13.کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ ( سوئد )
kanounhambastegi@gmail.com
14.انجمن کارگری جمال چراغ ویسی _ ankjch@yahoo.co.uk

No comments: