Monday, April 14, 2008

کارگران کیان تایر باید فورا آزاد شوند

طبق گزارشی که به حزب رسیده است حدود ٥٠ نفر از کارگران کیان تایر در هجوم وحشیانه نیروهای سرکوب رژیم در غروب روز شنبه دستگیر و به مقصد نامعلومی انتقال داده شدند. تعدادی از کارگران نیز مجروح شدند که در بیمارستان بستری شده اند. طبق این گزارش که ساعت ١١ صبح امروز به ما رسیده است، کارخانه کیان تایر تعطیل و همچنان در محاصره نیروهای سرکوب بوده و در داخل کارخانه سرکوبگران حکومت در حال گشت زنی و تعقیب کارگران هستند.

حزب کمونیست کارگری یک بار دیگر سرکوب کارگران را شدیدا محکوم میکند. کارگران دستگیرشده باید فورا و بدون هیچ قید و شرط و وثیقه ای آزاد شوند. حزب از کارگران همه مراکز کارگری، از دانشجویان و معلمان و همه مردم آزادیخواه میخواهد جنایت رژیم در حق کارگران کیان تایر را محکوم کنند و همره با کارگران کیان تایر و خانواده های آنها، خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط کارگران زندانی شوند. سرکوب کارگران کیان تایر باید با اعتراض گسترده مردم در سراسر کشور مواجه شود.

حزب کمونیست کارگری از سازمانهای کارگری در سراسر جهان میخواهد سرکوب جنایتکارانه کارگران کیان تایر را محکوم کنند، جمهوری اسلامی را برای آزادی فوری کارگران زندانی و خواست های بحق آنها تحت فشار بگذارند و خواهان اخراج جمهوری اسلامی از همه مجامع بین المللی و از سازمان جهانی کار شوند.

آزادی، برابری، حكومت كارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده با جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
١٣ آوریل ٢٠٠٨، ٢٥ فروردین ١٣٨٧

No comments: