Thursday, April 24, 2008

معلمین بازنشسته استان کرمانشاه دست به تجمع اعتراضی زدند

معلمان اعلام کردند چنانچه به خواستهایشان رسیدگی نشود اینبار با خانواده هایشان تجمع میکنند


بنا به خبررسیده امروز ٤ اردیبهشت حدود ٣٠٠ نفرازمعلمین بازنشسته استان کرمانشاه در اعتراض به عدم پرداخت حق بازنشستگی (پاداش)، دیرکرد اضافه کاری و مزایای دیگر، اقدام به تجمع درمقابل اداره آموزش وپرورش کرمانشاه کردند.

زنان و مردان معلم شهرهای این استان در صفوفی متحد دست به اعتراض زدند و اعلام کردند چنانچه به خواسته های برحقشان جواب داده نشود، بار دیگر همراه خانواده های خود به تجمعات و اعتراضات گسترده تری دست خواهند زد. شعارهای این اعتراضات اینها بوده است: فرهنگی تبعیض نمیپذیرد- مزایای ٣٠ ساله پرداخت باید گردد- پاداش ٣٠ ساله حق مسلم ماست. طبق خبر از طرف مسئولین اداره آموزش و پرورش شفاها وعده وعیدهائی به منظور متفرق کردن جمعیت معترض داده شد از جمله گفته شد که مزایای معلمان را بصورت سهام شرکت ها در اختیار آنها قرار میدهند. اما معلمان تردیدی نداشتند که این وعده وعیدها مانند موارد قبلی توخالی و تلاش برای ساکت کردن آنها است و تصمیم گرفتند جهت پیگیری مطالباتشان در روز های ٨ و ١٢ اردیبهشت، همراه با خانواده هایشان به تجمعات خود ادامه دهند.

حزب کمونیست کارگری از اعتراض و خواست های معلمان کرمانشاه قاطعانه دفاع میکند و معلمان سراسر کشور به همبستگی با آنها فرامیخواند. حزب مردم کرمانشاه را فرامیخواند که از معلمان حمایت کنند و در تجمعات اعتراضی آنها شرکت کنند.

حزب کمونیست کارگری ایران
٤ اردیبهشت ١٣٨٧، ٢٣ آوریل ٢٠٠٨

No comments: