Saturday, April 19, 2008

مجمع عمومی اتحادیه آزاد کارگران ایران (اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار ) برگزار شد




در روز جمعه سی ام فروردين ماه مجمع عمومی اتحاديه کارگران اخراجی وبيکار ايران برگزار گرديد . در اين مجمع نماينده های تشکل های کارگری از اکثر شهرهای ايران حضور داشتند.
جلسه با اعلام يک دقيقه سکوت به ياد جانباختگان کارگری توسط جعفر عظيم زاده (رئيس هيئت مديره ) شروع شد ,سپس هيئت رئيسه مجمع توسط اعضاء انتخاب شدند ودر ادامه بادعوت آقای شهابی (عضو هيئت رئيسه ) بازرس گزارش خود را درمورد بيلان مالی را ارائه واز تلاش هيئت مديره نسبت به کسب اهداف اتحاديه ابراز رضايت کرد .
در ادامه آقای عظيم زاده گزارش خود را درارتباط با فعاليت اتحاديه قرائت کرد و تلاش اتحاديهادر جهت احقاق حقوق کارگران در مراکز مختلف کارگری وتوفيقات بدست آمده در جهت لغو احکام برخی فعالان کارگری مثل محی الدين رجبی را ارزنده خواند وآزادی محمود صالحی را به همه کسانی که در اين راه شبانه روز کوشش کردند تبريک گفت و همچنين به فراخوان اتحاديه وشرکت وسيع کارگران در روز ششم مارس برای حمايت از منصور اسانلو ومحمود صالحی اشاره و فشار های وارد شده به حاکميت را در جهت بهبود وضع کارگران وهمچنين آزادی زندانيان در سال گذشته بی نظير خواند.
در ادامه دستور جلسه توسط آقای شهابی قرائت شد ودر مورد پيشنهاد آقای عظيم زاده برای تغيير نام اتحاديه از کارگران اخراجی وبيکار به اتحاديه آزاد کارگران ايران وهمچنين تغييرات چند بند از اساسنامه رای گيری وبا اکثريت آراء به تصويب رسيد.
اما نکته مهم حضور نيروهای انتظامی در اواخر جلسه در محل بود که بابی توجهی کارگران به حضور آنان همراه شد ونهايتا مجمع بکار خود پايان داد.

عبداله صميمی

...................................


امروز جمعه 30/1/1387 مجمع عمومی اتحادیه آزاد کارگران ایران (اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار ) با حضور بیش از 100 نفر برگزار شد .
این مجمع از ساعت 9 صبح روز جمعه 30/1/1387 در شهر سنندج پس از تصویب اساسنامه و تصویب نام اتحادیه آزاد کارگران ایران به جای اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار ، وانتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسین در ساعت 16 به کار خور پایان داد .
قابل ذکر است به دلیل دوری راه ، نماینده کارگران شهرهای مختلف از جمله قم ، تهران ، عسلویه و...........در این مجمع شرکت داشتند.
گزارش تکمیلی ارسال می شود.

اتحادیه آزاد کارگران ایران
30/1/1387

1 comment:

Anonymous said...

با درودهای انقلابی با مطلبی تحت عنوان همصدا و متحد به تدارک اول ماه مه ،روز همبستگی جهانی طبقه کارگر برویم به روز شدم نظرات خود را در مورد این مطلب عنوان فرمایید ادامه در پست مطلب....

همصدا و متحد به تدارک اول ماه مه ،روز همبستگی جهانی طبقه کارگر برویم

سیروان پرتونوری
11اردیبهشت روز کارگر است،اول ماه مه روز جشن کارگران است .بیش از صد سال است که کارگران دراین روز در سراسر جهان دست از کار می کشند .مراسم خود را بر پا می دارند،به جشن و شادی میپردازند و عهد و پیمان و همبستگی جهانی خود را تجدید میکنند.کارگران هر جا که باشند از هرصف و رشته ای ،از هرزبان و نژاد و ملیت و مذهبی ،با هر عقیده و مرامی کارگرند و توسط سرمایه داران استثمار میشوند .کارگران در این روز به دور هم جمع میشوند تا اتحادی پایدار تر و محکمتر پایه ریزی کنند تا این نظام ظالمانه سرمایه داری را از ریشه براندازند تا خواست هایشان را به دست آورند .تا یک صدا فریاد بر آورند زنده باد آزادی ،زنده باد برابری ،زنده باد اتحاد و همبستگی کارگری .