Wednesday, February 20, 2008

بیانیه حزب کمونیست کارگری در مورد شلاق زدن کارگران، جمهوری اسلامی حکم نابودی خود را امضا کرد!

جمهوری اسلامی در چند روز گذشته سه تن از فعالین کارگری در سنندج، صدیق امجدی، فارسی گویلیان و حبیب اله کلکانی را به جرم شرکت در اجتماع اول مه شلاق زده است و ٨ نفر دیگر از فعالین کارگری سنندج در صف شلاق رژیم اسلامی قرار دارند. این حرکت رژیم بیش از آنچه که سرانش فکر میکنند اهمیت پیدا خواهد کرد. حضرات برای حفظ خویش به سیم آخر زده اند. آنهمه اعدام و سنگسار و زندان و شکنجه و حمله به زنان و كارگران و شلاق زدن جوانان تحت عنوان "اراذل و اوباش" و امثال اينها افاقه نکرده است، حالا کارگر را به جرم شرکت در مراسم اول مه شلاق میزنند تا شاید جامعه را مرعوب کنند. نمی دانند این توهین به کارگر و کل بشریت، براي آنها بسیار گران تمام خواهد شد. حضرات قدرت طبقه کارگر را در ایران و جهان دستکم گرفته اند.

در دنیا اول مه سمبل اعتراض بحق جامعه و تلاش برای بهتر کردن زندگی است و مورد ارج و احترام است. شلاق زدن کارگر به دليل شركت در اول مه، شلاق زدن این تمایل بشری است. اوباش اسلامی حاکم بر ایران از زور استیصال و وحشت متوجه نیستند که چه نیروی عظیمی را علیه خود بسیج میکنند. متوجه نیستند که چگونه دارند آشكار تر از پيش با صدای بلند به تمام جهان اعلام میکنند که یک ارتجاع وحشی و بیربط به زندگی بشرند و باید شر کثیفشان را کم کنند.

حزب کمونیست کارگری این بی حرمتی به بشریت، به طبقه کارگر در ایران و جهان، به تک تک آحاد جامعه ایران، و این بی حرمتی به خود را بی پاسخ نمی گذارد. حزب همه کارگران ایران و جهان و همه مردم آزاده ایران و دنیا را فرا میخواند تا علیه این قلدري و پايمال كردن ابتدايي ترين ارزشهاي بشري در ایران بپا خیزند. باید همه جا و به هر وسیله ممکن در برابر این جانياني كه آشكارا هرروز بيشتر در برابر كل بشريت اعلام جهاد ميدهند اعتراض کرد. هیچ کس در دنیا نباید نسبت به این توهین به انسانیت و ابتدایی ترین حقوق بشر بی اعتنا بماند. هیچ دولتی نباید رژیم وحشی و از گور برآمده ای که کارگر را به جرم شرکت در اول مه شلاق میزند را به رسمیت بشناسد و به روابط سیاسی معمول با آن ادامه دهد. هیچ مرجع بین المللی از سازمان ملل تا سازمان جهانی کار و غیره نباید رژیمی که کارگران را شلاق میزند به مجامع خود راه بدهد. باید جمهوری اسلامی را به دليل اين اقدام و كل كارنامه ضد مردميش در تمام جهان طرد کرد و راه زباله دان تاریخ را به آن نشان داد.

حزب کمونیست کارگری با تمام قوا علیه این بی حرمتی به كارگران و طبقه كارگر می ایستد و از همه کارگران و مردم ایران میخواهد تا شلاق زدن کارگران را محکوم کنند و علیه آن به اعتراض برخیزند. حزب همه تشکل های کارگری جهان، همه سازمان های مترقی و مدافع حقوق انسان در جهان را فرامیخواند تا با تمام قوا به این گستاخی جمهوری اسلامی به اعتراض برخیزند.

حزب کمونیست کارگری ایران
١٩ فوریه ٢٠٠٨، ٣٠ بهمن ١٣٨٦

No comments: