Wednesday, February 20, 2008

جمهوری اسلامی صدیق امجدی فعال اول مه سنندج را شلاق زد

"اتحادیه سراسری كارگران اخراجی و بیكار" (http://www.ettehade.net) روز ٢٧ بهمن ماه طی اطلاعیه ای از جریمه و شلاق خوردن صدیق امجدی، یكی از كارگران بازداشت شده در مراسم اول ماه مه ١٣٨٥ در سنندج خبر داد. صبح روز ٢٧ بهمن ماه صدیق امجدی جهت اطلاع از حكمی كه به خانواده اش داده بودند به دادگاه شعبه دوم اجرای احكام در سنندج مراجعه می كند كه به محض مراجعه به دستور قاضی شعبه احكام وی را بازداشت كرده و همانجا ١٠ ضربه شلاق به او می زنند و همسر وی را مجبور به پرداخت مبلغ ٦۵ هزار تومان جریمه می كنند. صدیق امجدی در جریان برگزاری مراسم سال گذشته اول ماه مه سنندج دستگیر شده بود و ٩ روز را نیز در زندان به سر برده بود.

این پاسخ حکومت اوباش اسلامی به کارگران حق طلب است. این پاسخ حکومتی است که قادر به تامین کوچکترین خواست ها و مطالبات کارگران و مردم نیست. شلاق زدن کارگران به جرم شرکت در اول مه، نشانه وحشت حکومت از کارگران و تجمعاتشان است. میدانند که جامعه تشنه عدالت و رفاه و آزادی است و برای تحقق مطالبات خود و رهائی از این جهنم به حرکت درآمده است. میخواهند با زندان و جریمه و شلاق و شکنجه، مردم را تسلیم کنند اما مدتها است که مردم عزمشان را برای به گور سپردن حکومت اوباش سرمایه داران نشان داده اند. اعتصابات و اعتراضات هرروزه کارگران و بخشهای مختلف جامعه نشانه کوتاه نیامدن مردم و تسلیم نشدن به این شرایط است. جانوران اسلامی با این جنایت، پرونده سیاه و جنایتکارانه خود را سنگین تر کردند.

حزب كمونیست كارگری این عمل شنیع و قرون وسطائی جمهوری اسلامی را شدیدا محكوم میکند و از همه کارگران و همه مردم آزادیخواه در ایران و در سراسر جهان میخواهد كه این عمل جمهوری اسلامی را بی پاسخ نگذارند و آنرا با تمام قوا محکوم کنند. موج اعتراض به جمهوری اسلامی باید چنان قدرتمند و گسترده باشد که نتواند به این عمل وحشیانه و کثیف خود ادامه دهد. حزب کمونیست کارگری از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
١٦ فوریه ٢٠٠٨، ٢٧ بهمن ١٣٨٦

No comments: