Wednesday, February 20, 2008

صدیق امجدی یکی از کارگران بازداشت شده در مراسم اول ماه مه در سنندج را جریمه و ده ضربه شلاق زدند

صدیق امجدی یکی از کارگران بازداشت شده در مراسم اول ماه مه در سنندج امروز صبح جهت اطلاع از حکمی که بطور غیر رسمی به خانواده اش داده بودند به دادگاه شعبه دوم اجرای احکام در سنندج مراجعه کرد. به محض مراجعه نامبرده به دستور قاضی شعبه احکام وی را بازداشت و همانجا ده ضربه شلاق به او زدند و همزمان همسر وی را وادار کردند تا مبلغ دویست هزار تومان جریمه را بپردازد. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه نامبرده 9 روز در زندان بوده است به ازای هر روز بازداشت 15000 هزار تومان از مبلغ کل جریمه را کسر و به این ترتیب همسر وی 65000مبغ تومان به عنوان الباقی جریمه را پرداخت کرده است.
اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار این عمل شنیع و قرون وسطایی بیدادگاه سنندج را بشدت محکوم میکند و تلاش خواهد کرد تا با طرح این مسئله در یک بعد وسیع در سطح داخلی و بین اللملی و طرح شکایت در سازمان بین المللی کار، عاملین و آمرین چنین احکامی را برای همیشه منزوی و رسوا سازد.

اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار 27/11/1386
www.ettehade.net
k.ekhraji@gmail .com


خبر فوری
دادگاه شعبه 2 اجرای احکام درسنندج حکم جلب یکی از کارگران شرکت کننده در مراسم اول
ماه مه را برای اجرای حکم 91 روز زندان و ده ضربه شلاق صادر کرد


دادگاه شعبه 2 اجرای احکام درسنندج حکم جلب یکی از کارگران شرکت کننده در مراسم اول ماه مه را برای اجرای حکم 91 روز زندان و ده ضربه شلاق صادر کرد
بنا بر اخبار رسیده به اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار، دادگاه اجرای احکام شعبه 2 درسنندج، حکم جلب یکی از کارگران شرکت کننده در مراسم اول ماه مه را برای اجرای حکم 91 روز زندان و ده ضربه شلاق به خانواده این کارگر ابلاغ کرده است.
با توجه به اینکه قبلا اعلام شده بود که دادگاه تجدید نظر برای هر یک از این کارگران به جای احکام زندان و شلاق، مبلغ دویست هزار تومان جریمه نقدی صادر کرده است، ابلاغ این حکم به خانواده یکی از این کارگران در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد و برای روشن شدن مسئله قرار است این کارگران فردا صبح به وکیل خود در سنندج مراجعه نمایند تا بطور دقیق تری از این مسئله آگاهی یابند.
اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار
26/11/1386
www.ettehade.net
k.ekhraji@gmail.com

No comments: