Tuesday, June 17, 2008

اطلاعیه محمود صالحی در رابطه با قطع کمکهای مالی

کارگران، فعالین کارگری، مردم شریف و آزادیخواه، تشکل‌ها و نهادهای کارگری؛

اکنون دو ماه و اندی از آزادی من می‌گذرد و قریب به یکسال به جرم دفاع از طبقه کارگر و کرامت انسانی، در زندان بودم. در همان ابتدای دستگیری من، به همت جمعی از فعالان کارگری در سراسر ایران، کمیته‌ای در دفاع از من تشکیل شد. که از همان آغاز، طی فراخوان عمومی و اعلام یک شماره حساب بانکی از سوی این کمیته، فراخوان به کمک مالی (جهت حمایت و پشتیبانی) از خانواده‌ام داده شد. این حرکت سنتی رادیکال در جنبش کارگری و آزمونی برای سنجیدن دفاع و پشتیبانی طبقاتی کارگران و توده‌های مردم بود. آزمونی که طبقه کارگر با سرفرازی از آن بیرون آمد. آزمونی که یکسال در زندان من را به دفاع از طبقه کارگر امیدوارتر کرد. امروز من دوباره به روال سابق مشغول به کار شده‌ام و از بابت معیشت خانواده‌ام تلاش می‌کنم. بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از تمام کسانی که در این مبارزه همدوش من و خانواده‌ام بوده‌اند، اعلام می‌دارم از این تاریخ شماره حساب اعلام شده مسدود می‌باشد و از شما عزیزان می‌خواهم که از ارسال کمکهای مالی به شماره حساب مذکور، خودداری فرمائید.

با تشکر
محمود صالحی
27/3/1387

No comments: