Tuesday, June 10, 2008

باتوم و اسپری در برابر معیشت و زندگی! هجوم وحشیانه رژیم اسلامی به کارگران هفت تپه

صبح امروز سه شنبه ٢١ خرداد ۸۷ بار دیگر شهر شوش صحنه جدال خونین کارگران هفت تپه و رژیم اسلامی سرمایه بود. صف راهپیمایی کارگران اعتصابی هفت تپه با هجوم وحشیانه اوباش جمهوری اسلامی روبرو شد. بسیاری از کارگران در اثر اسپری و ضربات باتوم مجروح شدند و تعدادی نیز دستگیر شدند که تا لحظه ارسال خبر اطلاعی از سرنوشت آنها نیست.

ساعت هشت صبح امروز در ٣۷ مین روز اعتصاب، کارگران هفت تپه با پلاکاردهای "معیشت، زندگی حق مسلم ماست" و "کارگر هفت تپه ایم، گرسنه ایم گرسنه ایم" وارد شهر شوش شدند و از روبروی تربیت بدنی و بیمارستان مافی راهپیمایی خود را آغاز کردند. یکساعت بعد وقتی صف کارگران به خیابان و میدان چهار دستگاه رسید،کارگران مورد هجوم نیروی انتظامی و یگان ویژه رژیم قرار گرفتند. جزییات بیشتر این یورش سبعانه رژیم به صف کارگران را به محض دریافت به اطلاع خواهیم رساند.

حزب کمونیست کارگری حمله اوباش رژیم اسلامی به صف کارگران را قویا محکوم میکند و کمافی السابق با تمام توان میکوشد تا کارگران و مردم و افکار عمومی جهان را نسبت به جنایات جمهوری اسلامی بر علیه کارگران هفت تپه آگاه نماید. حزب از کارگران و همه مردم آزاده و بویژه مردم شوش و منطقه میخواهد که به هر شکل ممکن به حمایت مادی و معنوی از کارگران هفت تپه برخیزند. حزب کمونیست کارگری به کارگران قهرمان هفت تپه درود میفرستد و آنها را فرامیخواند تا با اتکا به مجمع عمومی و تحکیم اتحاد و همبستگی تا کسب حقوق خود از پای ننشینند و خواهان معرفی و مجازات آمرین و عاملین یورش به صف کارگران شوند. تشکل، اعتصاب، راهپیمایی، معیشت و زندگی حق مسلم کارگران است.


مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری

حزب کمونیست کارگری ایران
٢١خرداد ١٣٨٧، ١٠ ژوئن ٢٠٠٨

No comments: