Tuesday, June 17, 2008

برگزاری نمایشگاه عکس و میز اطلاعاتی در حمایت از مبارزات کارگران هفت تپه در دانشگاه فرانکفورت آلمان



کمیته فرانکفورت تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری ایران در ادامه برگزاری میزهای اطلاعاتی و نمایشگاه عکس، روز جمعه 13 یونی اقدام به برپایی نمایشگاه عکس و میز اطلاعاتی در دانشگاه فرانکفورت کرد.موضوع محوری این برنامه افشاگری برعلیه رژیم حمهوری اسلامی،اطلاع رسانی از اعتراضات و مبارزات کارگران و دانشجویان، بویژه مبارزات کارگران هفت تپه بود.
در همین رابطه آخرین اطلاعیه های حزب به همراه ماتریال اخباراعتراضات و مبارزات کارگری وسیعا در میان مردم پخش گردید. در طول مدت بیش از دو ساعتی که این برنامه ادامه داشت تعداد بیشماری از میز اطلاعاتی و نمایشگاه عکس که در آن ابعاد جنایات و سرکوبگریهای جمهوری اسلامی بر علیه مبارزات مردم به نمایش گذاشته شده بود، دیدن کرده و با کادرها و فعالین حزب در مورد مسائل و موضوعات مختلف در رابطه با ایران به بحث و گفتگو پرداختند.
فعالین حزب ضمن توضیح سیاستهای حزب در رابطه با موضوعانی نظیر مبارزات کارگران، دانشجویان و پیرامون اهمیت حمایت از مبارزات مردم ایران برای مراجعه کنندگان توضیخات لازمه را می دادند. این برنامه نیز مثل برنامه های تاکنونی برپایی نمایشگاههای عکس و میزهای اطلاعاتی با استفبال خوب مردم مواجه شد.
لازم به توضیح است که برپایی میزهای اطلاعاتی و نمایشگاه عکس در شهر فرانکفورت توسط کمیته حزب با استقبال بسیار خوب مواجه شده و این برنامه محل مراجعه مردم برای کسب اطلاعات و آخرین اخبار از اعتراضات و مبارزات مردم بر علیه جمهوری شده است. گزارش تصویری این برنامه را در زیر ملاحظه می کنید.

این برنا مه ها روزهای جمعه و شنبه هر هفته در فرانکفورت برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.
6154384 --163

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان

No comments: