Friday, November 30, 2007

کارگران نیرو رخش سنندج همچنان در اعتصاب بسر می برند

کارگران کارخانه نیرو رخش در ادامه اعتصاب خود در روز یکشنبه، روز دوشنبه 5 آذر ماه نیز به اعتصاب خود ادامه دادند. کارگران نیرو رخش در ساعت کاري در محل کار خود حاضر شدند اما از انجام کار خود داری کردند. نمایندگان کارگران در خصوص خواستهای کارگران با مدیریت کارخانه مذاکره کردند که در نتیجه مدیریت کارخانه قول داده است تا جند روز آینده به خواستهای کارگران نیرو رخش رسیدگی کند. اما کارگران این کارخانه اعلام کرده اند تا به خواستهایشان پاسخ داده نشود، در محل کار حاضر شده اما همچنان از انجام کار خودداری خواهيم کرد.
لازم به توضیح است که خواست کارگران نیرو رخش، 1- تعبیه دستگاههای گرمایشی در سالنی است که کارگران در آن مشغول بکار هستند و مدیریت کارخانه تا کنون از انجام آن سرباز زده است 2- پرداخت دستمزدهای به تعویق افتاده آنها که مدت 3 ماه است به کارگران پرداخت نشده است. 3- سلف سرویس کارخانه که به صورت منظم و بهداشتی دائر باشد.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری از خواست و مطالبات کارگران کارخانه نیرو رخش قاطعانه حمایت می کند و از همه کارگران می خواهد که با اتکا به مجمع عمومی به مبارزه خود برای رسیدن به خواستهایشان ادامه بدهند. ما از کارگران بخشهای مختلف تولیدی و مردم آزاديخواه سنندج می خواهيم که از مبارزه کارگران نیرو رخش برای تحقق مطالباتشان پشتیبانی کنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
5 آذر 86
26 نوامبر 2007

No comments: