Wednesday, December 12, 2007

کارگران هفت تپه با دست زدن به اعتصاب، حقوق خود را دریافت کردند

اطلاعيه شماره ٢٨
فعالین کارگری در هفت تپه همچنان تحت فشار وزارت اطلاعات هستند

بنا به گزارشات دریافتی، کارگران نیشکر هفت تپه از ابتدای صبح دوشنبه ١٩ آذرماه (١٠ دسامبر) در اعتراض به عدم پرداخت حقوق آبان ماه دست به اعتصاب زدند و در محوطه کارخانه تجمع کردند. مدیریت بلافاصله از کارگران خواست دست از اعتصاب بردارند اما کارگران اعلام کردند که تا دریافت حقوق به اعتصاب پایان نخواهند داد. ساعت ١٠ صبح مدیریت مجبور به پرداخت حقوق ها شد و کارگران به اعتصاب پایان دادند.

کارگران بخوبی دریافته اند که تنها با قدرت متحد خود و دست زدن به اعتصاب میتوانند خواستهای خود را از حلقوم کارفرما و دولت بیرون کشند.

از طرف دیگر وزارت اطلاعات همچنان تلاش میکند که با دستگیری و بازجوئی و تحت فشار قرار دادن فعالین کارگری در هفت تپه، کارگران را به تسلیم بکشاند.

حزب کمونیست کارگری جمهوری اسلامی را شدیدا بخاطر اعمال ضدکارگری و سرکوبگرانه اش محکوم میکند و از همه مراکز کارگری، از دانشجویان و کلیه مردم آزادیخواه میخواهد که از کارگران هفت تپه حمایت کنند و دستگیری فعالین کارگری را محکوم کنند. در سطح جهانی نیز حزب تلاش خود را برای بسیج سازمانهای کارگری برای حمایت از کارگران هفت تپه و تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی بعمل خواهد آورد.

آزادی، برابری، حكومت كارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب كمونيست كارگری ايران
٢٠ آذرماه ١٣٨٦ – ١١ دسامبر ٢٠٠٧

1 comment:

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.