Wednesday, December 12, 2007

یكی دیگر از نمایندگان كارگران نیشكر هفت تپه دستگیر شد!

اطلاعيه شماره ٢٦

بنا به گزارشی که امروز یكشنبه ١١ آذر ماه به حزب کمونیست کارگری رسیده، علی نجاتی، یكی از نمایندگان كارگران نیشكر هفت‌تپه كه توسط اطلاعات رژیم احضار شده بود، پس از مراجعه دستگیر و به اطلاعات شوش تحویل داده شد كه هم اكنون در بازداشت به سر میبرد. بنا به این گزارش قرار است دوشنبه ١٢ آذرماه علی نجاتی را به دادگاه ببرند. احضار و دستگیری علی نجاتی به دنبال احضار فریدون نیكوفر، رحیم بساك، جلیل احمدی، محمد حیدری مصر و قربان علیپور انجام میگیرد كه همگی این ۵ تن با مبارزه و اعتراض كارگران و با قرار وثیقه اكنون در بیرون از بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی هستند. كارگران این بار نیز باید با فشار اعتراضشان خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همكارشان علی نجاتی بشوند.

حزب کمونیست کارگری دستگیری و پرونده سازی علیه نمایندگان کارگران حق طلب نیشکر هفت‌تپه را محکوم میکند و از کارگران میخواهد که نگذارند این مساله بیشتر از این ادامه پیدا کند. كارگران باید زمان تعیین كنند و اگر رژیم فورا نمایندگان‌شان را آزاد نكرد، اعتراض كنند؛ با نوشتن نامه اعتراضی به سازمانهای جهانی، خواهان حمایت بین‌المللی بشوند. كارگران همچنین باید با نوشتن نامه به هم طبقه‌ای هایشان از همه كارگران و مردم معترض خواهان حمایت باشند.

حزب از کارگران، دانشجویان، زنان و همه مردم میخواهد در مقابل این توطئه‌ها و سرکوبگری‌ها رژیم قاطعانه از کارگران نیشکر هفت‌تپه حمایت کنند و جمهوری اسلامی را بخصوص بخاطر اقدامات سرکوبگرانه اخیرش محکوم کنند. تنها راه مقابله با سركوبگری‌های رژیم، مقابله قاطع با این رفتار شرورانه و دست زدن به اعتصاب و اعتراض جمعی و وسیع است.


آزادی، برابری، حكومت كارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب كمونيست كارگری ايران
١١ آذرماه ١٣٨٦ – ٢ دسامبر ٢٠٠٧

No comments: